Instruktører

0D078F09-4204-43CD-8FA3-9F8BBD5E9DCD

Oda Døssland Strande

Oda Døssland Strande, 27 år, er hovedtreneren i dansegruppa, Pointe.
Hun gikk idrettslinja på Rælingen vgs. Hun har trener 1 og 2 utdanning fra Norges Danseforbund og utdannet dommer, samt E-opplæring og kurs i tilrettelegging paraidrett gjennom NIF.
Oda har en Bachelor i Fysisk aktivitet og ernæring fra Høyskolen Kristiania.
Hun var konkurransedanser i 13 år og har danset på høyeste nivået (Elite) i freestyle og slow. Hun har gode resultater fra nasjonale og internasjonale konkurranser. Oda har vært trener i 10 år og vært trener på Pointe siden oppstart i 2016.
C6925F9C-D9AE-4D6E-9F13-72A9682F911F

Santino Mirenna

Santino Mirenna, 28 år, er trener i dansegruppa, Pointe. Han kommer fra Italia og begynte å danse som 8 åring. I 2005 vant han sitt første italienske mesterskap. Santino flyttet til Norge i 2014 og oppnådde mange gode resultater. I 2019 ble han profesjonell danser i "Skal Vi Danse", og han har vært med i programmet siden det. Han har i tillegg vært med i forskjellige danseshow i både Norge og Italia. Nå er Santino blitt en del av Pointe sitt trenerteam, hvor han skal ha kurs i sportsdans/selskapsdans.
A7632C0D-3B5D-4DCF-88A8-BFFA669F48D5

Guro Døssland Strande

Guro Døssland Strande, 24 år, er trener i dansegruppa, Pointe.
Hun studerte studiespesialisering med dans på Treider/Bårdar Danseinsitutt. Hun har trener 1 utdanning fra Norges Danseforbund, samt E-opplæring gjennom NIF.
Guro var konkurransedanser i 15 år og har danset på høyeste nivået (Elite) i freestyke og slow. Hun var med i den Nasjonale satsningsgruppen i Freestyle/discojazz og har trent på Olympiatoppen. Guro har gode resultater fra nasjonale og internasjonale konkurranser.
Guro har vært trener på Pointe siden oppstart i 2016.
669729FD-8695-4B32-A466-B59DD56B0FD5

Marthe Furuseth Holand

Marthe Furuseth Holand, 17 år, er hjelpetrener i dansegruppa, Pointe.
Hun har fullført Aktivitetsleder kurs i Barneidrett.
Marthe er aktiv konkurransedanser og danser i champ.
4F28ABE8-2F62-44D5-B0D3-A512C496AF50

Vilde Marie Døssland Strande

Vilde Marie Døssland Strande, 16år, er hjelpetrener i dansegruppa, Pointe.
Hun er aktiv konkurransedanser og danser i Elite
34F3A024-23BE-4DC0-89F5-00F3FB41E81A

Johanne Aurstad

Johanne Aurstad, 14 år, er hjelpetrener i dansegruppa, Pointe.
Hun er aktiv konkurransedanser og danser i Champ