Instruktører

sergey

Sergejs Mohorin

Sergejs Mohorins er en erfaren turntrener
Sergejs har MA-grad i fysisk kultur. Dette gjør at Sergejs kan tilby profesjonell gymnastikktrening og andre typer trening for voksne og barn.
Sergejs har jobbet med idrett, herunder gymnastikk på skoler. Sergejs jobbet som trener i Gymnastics School of Olympic Reserves i Riga.
Han hadde trenerjobb i Danmark før han startet arbeidet i en annen turnklubb på Jessheim. De siste 7,5 årene har Sergejs trent konkurranse- og breddegrupper på forskjellige aldersnivåer , og oppnådd gode resultater.
Kunstnerisk gymnastikk er hans spesialitet, med sin profesjonalitet bidrar han til utviklingen av unge gymnaster.
Fun fact: Sergejs deltok i åpningsseremonien til sommer OL i Moskva i 1980.

0D078F09-4204-43CD-8FA3-9F8BBD5E9DCD

Oda Døssland Strande

Oda Døssland Strande, 27 år, er hovedtreneren i dansegruppa, Pointe.
Hun gikk idrettslinja på Rælingen vgs. Hun har trener 1 og 2 utdanning fra Norges Danseforbund og utdannet dommer, samt E-opplæring og kurs i tilrettelegging paraidrett gjennom NIF.
Oda har en Bachelor i Fysisk aktivitet og ernæring fra Høyskolen Kristiania.
Hun var konkurransedanser i 13 år og har danset på høyeste nivået (Elite) i freestyle og slow. Hun har gode resultater fra nasjonale og internasjonale konkurranser. Oda har vært trener i 10 år og vært trener på Pointe siden oppstart i 2016.

Dina Vernvik

Dina Vernvik, 20 år, er hovedtrener i cheergruppa.
Hun gikk idrettslinja på Hvam vgs. Dina har trener 1 utdanning og grunnkurs for trenere fra NAIF, samt gjennomført E-opplæring gjennom NIF.
Hun har vært trener i 3 år. Hun startet som utøver i 2014 og har drevet med cheerleadning på høyeste nivået i junior.
Dina er norgesmester og har konkurrert flere ganger i EM med gode resultater.
IMG_23E320F6C705-1

Tanja Tasic

Tanja Tasic er hovedtrener på turngruppa. I 30 år har turn idretten preget store deler av livet hennes. Tanja har selv vært utøver på høyt og internasjonalt nivå. Hun har lang erfaring som trener for bredde, utvikling og konkurranse. Hun har tatt flere ulike kurs og hun ønsker å utvide sin kompetanse innen for feltet grunnmotorikk, koordinasjon til barn med spesielle behov.
IMG_1EC34003A54C-1

Ann-Christin Engh

Ann-Christin er frivillig trener på turngruppa. Hun har 10 år med erfaring fra konkurranseturn og som er en stor del av livet hennes. Hun har også drevet med andre ulike idretter som konkurranse stup, skateboard, håndball og ballett. I skateboard ble hun norgesmester. Ann-Christin har tatt ulike kurs innenfor turnfeltet. Hun har blant annet gjennomført trener 1 kurs gjennom NGTF, livredderkurs og kurs med fokus på barn med funksjonsnedsettelser.
IMG_B1861A71354C-1

Angelica Dacer Hanssen

Angelica Dacer Hanssen, 17 år, er trener på turngruppa. Hun går nå første året på studiespesialisering på Jessheim vgs. Angelica har trener 1 utdanning, og tatt kursene; Medtrenerkurs for barn, aktivtetslederkurs barneidrett og tilrettelegging paraidrett gjennom NGTF. Hun er tidligere konkurranseturner, og har vært trener siden 2018.

Kristin Skjervheim

Kristin Skjervheim, 17 år, er trener på turngruppa. Hun går helse og oppvekst på Jessheim vgs. Det neste året skal hun gå barne og ungdomsarbeider. Kristin har trent turn i over 9 år og har konkurrert i 4 år. Hun har vært hjelpetrener siden 2018. Kristin har trener 1 kurs og sikringskurs gjennom NGFT.

Linnéa Martinsen

Linnéa Martinsen, 16 år, er trener for turngruppa. Hun har vært hjelpetrener siden 2018. Linnéa har drevet med turn i 6 år, og har drevet aktivt med konkurranse i 4 år.
Hun har fullført trener 1 kurs og sikringskurs fra NGTF.

Sara Sandvik

Sara Sandvik, 14 år, er hjelpetrener på turngruppa. Hun har vært hjelpetrener i UGT siden 2019. Sara har trener 1 kurs, sikringskurs og kurs for barn og unge med skjulte diagnoser. Hun har selv vært aktiv konkurranseturner.
A7632C0D-3B5D-4DCF-88A8-BFFA669F48D5

Guro Døssland Strande

Guro Døssland Strande, 24 år, er trener i dansegruppa, Pointe.
Hun studerte studiespesialisering med dans på Treider/Bårdar Danseinsitutt. Hun har trener 1 utdanning fra Norges Danseforbund, samt E-opplæring gjennom NIF.
Guro var konkurransedanser i 15 åt og har danset på høyeste nivå (Elite) i freestyle og slow. Hun var med i den Nasjonale satsningsgruppen i Freestyle/discojazz og har trent på Olympiatoppen. Guro har gode resultater fra nasjonale og internasjonale konkurranser.
Guro har vært trener på Pointe siden oppstart i 2016.
C6925F9C-D9AE-4D6E-9F13-72A9682F911F

Santino Mirenna

Santino Mirenna, 28 år, er trener i dansegruppa, Pointe. Han kommer fra Italia og begynte å danse som 8 åring. I 2005 vant han sitt første italienske mesterskap. Santino flyttet til Norge i 2014 og oppnådde mange gode resultater. I 2019 ble han profesjonell danser i "Skal Vi Danse", og han har vært med i programmet siden det. Han har i tillegg vært med i forskjellige danseshow i både Norge og Italia. Nå er Santino blitt en del av Pointe sitt trenerteam, hvor han skal han kurs i sportsdans/selskapsdans.
669729FD-8695-4B32-A466-B59DD56B0FD5

Marthe Furuseth Holand

Marthe Furuseth Holand, 17 år, er hjelpetrener i dansegruppa, Pointe.
Hun har fullført Aktivitetsleder kurs i Barneidrett.
Marthe er aktiv konkurransedanser og danser i champ.
4F28ABE8-2F62-44D5-B0D3-A512C496AF50

Vilde Marie Døssland Strande

Vilde Marie Døssland Strande, 16 år, er hjelpetrener i dansegruppa, Pointe.
Hun er aktiv konkurransedanser og danser i elite
34F3A024-23BE-4DC0-89F5-00F3FB41E81A

Johanne Aurstad

Johanne Aurstad, 14 år, er hjelpetrener i dansegruppa, Pointe.
Hun er aktiv konkurransedanser og danser i champ
IMG_4500C8484842-1

Dennis Vernvik

Dennis, 21 år, er assisenttrener på cheergruppene, Airforce og Skyfall. Han har vært trener siden 2018. Han har gått idrettslinja på Hvam vgs. Dennis startet som utøver i 2014 og er driver fortsatt med cheerleadning på det høyeste nivået i senior på NRC Tigers Coed Elite. Han har vært med å representere Norge i verdensmesterskap i 2016 og 2017. Han har vunnet flere NM titler og et EM gull.