Timeplan

Instruktør:
Lokasjon​: Gystamarka skole - Gymsal og Allrom

7-15 ÅR

I satsningspartiet har vi et fokus på bom, skranke, hopp og frittstående øvelser. Dette partiet er designet for å forbedre ferdighetene til våre utøvere, med et mål om å oppnå en progressiv utvikling – og delta i «bra, bedre, best»-konkurranser. Deltakelse er frivillig, og vi oppfordrer til å delta i interne konkurranser, eller i konkurranser mot andre klubber som vi inviterer til.

For å delta i satsningspartiet, må utøverne beherske grunnleggende øvelser som rulle forover og bakover, hjul, håndstående og bro. Vi satser på at utøverne kan lære disse ferdighetene i løpet av et semester.

Vi deltar ikke i kretskonkurranser, men fokuserer heller på individuell oppfølging av hver utøver. Dette gjør at vi har et stort aldersspenn i partiet, slik at alle får tilpasset oppfølging etter sitt nivå og sine behov. Tidligere erfaring med turn er en fordel for å få mest mulig ut av treningen i satsningspartiet.

INSTRUKTØREN