Instruktører

sergey

Sergejs Mohorin

Sergejs Mohorins er en erfaren turntrener
Sergejs har MA-grad i fysisk kultur. Dette gjør at Sergejs kan tilby profesjonell gymnastikktrening og andre typer trening for voksne og barn.
Sergejs har jobbet med idrett, herunder gymnastikk på skoler. Sergejs jobbet som trener i Gymnastics School of Olympic Reserves i Riga.
Han hadde trenerjobb i Danmark før han startet arbeidet i en annen turnklubb på Jessheim. De siste 7,5 årene har Sergejs trent konkurranse- og breddegrupper på forskjellige aldersnivåer , og oppnådd gode resultater.
Kunstnerisk gymnastikk er hans spesialitet, med sin profesjonalitet bidrar han til utviklingen av unge gymnaster.
Fun fact: Sergejs deltok i åpningsseremonien til sommer OL i Moskva i 1980.

Oda Døssland Strande

Oda Døssland Strande, 26 år, er hovedtreneren i dansegruppa, Pointe.
Hun gikk idrettslinja på Rælingen vgs. Hun har trener 1 og 2 utdanning fra Norges Danseforbund og utdannet dommer, samt E-opplæring og kurs i tilrettelegging paraidrett gjennom NIF.
Oda har en Bachelor i Fysisk aktivitet og ernæring fra Høyskolen Kristiania.
Hun var konkurransedanser i 13 år og har danset på høyeste nivået (Elite) i freestyle og slow. Hun har gode resultater fra nasjonale og internasjonale konkurranser. Oda har vært trener i 9 år og vært trener på Pointe siden oppstart i 2016.

Dina Vernvik

Dina Vernvik, 20 år, er hovedtrener i cheergruppa.
Hun gikk idrettslinja på Hvam vgs. Dina har trener 1 utdanning og grunnkurs for trenere fra NAIF, samt gjennomført E-opplæring gjennom NIF.
Hun har vært trener i 3 år. Hun startet som utøver i 2014 og har drevet med cheerleadning på høyeste nivået i junior.
Dina er norgesmester og har konkurrert flere ganger i EM med gode resultater.
IMG_23E320F6C705-1

Tanja Tasic

Tanja Tasic er hovedtrener på turngruppa. I 30 år har turn idretten preget store deler av livet hennes. Tanja har selv vært utøver på høyt og internasjonalt nivå. Hun har lang erfaring som trener for bredde, utvikling og konkurranse. Hun har tatt flere ulike kurs og hun ønsker å utvide sin kompetanse innen for feltet grunnmotorikk, koordinasjon til barn med spesielle behov.
IMG_1EC34003A54C-1

Ann-Christin Engh

Ann-Christin er frivillig trener på turngruppa. Hun har 10 år med erfaring fra konkurranseturn og som er en stor del av livet hennes. Hun har også drevet med andre ulike idretter som konkurranse stup, skateboard, håndball og ballett. I skateboard ble hun norgesmester. Ann-Christin har tatt ulike kurs innenfor turnfeltet. Hun har blant annet gjennomført trener 1 kurs gjennom NGTF, livredderkurs og kurs med fokus på barn med funksjonsnedsettelser.
IMG_B1861A71354C-1

Angelica Dacer Hanssen

Angelica Dacer Hanssen, 17 år, er trener på turngruppa. Hun går nå første året på studiespesialisering på Jessheim vgs. Angelica har trener 1 utdanning, og tatt kursene; Medtrenerkurs for barn, aktivtetslederkurs barneidrett og tilrettelegging paraidrett gjennom NGTF. Hun er tidligere konkurranseturner, og har vært trener siden 2018.

Kristin Skjervheim

Kristin Skjervheim, 17 år, er trener på turngruppa. Hun går helse og oppvekst på Jessheim vgs. Det neste året skal hun gå barne og ungdomsarbeider. Kristin har trent turn i over 9 år og har konkurrert i 4 år. Hun har vært hjelpetrener siden 2018. Kristin har trener 1 kurs og sikringskurs gjennom NGFT.

Linnéa Martinsen

Linnéa Martinsen, 16 år, er trener for turngruppa. Hun har vært hjelpetrener siden 2018. Linnéa har drevet med turn i 6 år, og har drevet aktivt med konkurranse i 4 år.
Hun har fullført trener 1 kurs og sikringskurs fra NGTF.

Sara Sandvik

Sara Sandvik, 14 år, er hjelpetrener på turngruppa. Hun har vært hjelpetrener i UGT siden 2019. Sara har trener 1 kurs, sikringskurs og kurs for barn og unge med skjulte diagnoser. Hun har selv vært aktiv konkurranseturner.

Guro Døssland Strande

Guro Døssland Strande, 22 år, er trener i dansegruppa, Pointe.
Hun studerte studiespesialisering med dans på Treider/Bårdar Danseinsitutt. Hun har trener 1 utdanning fra Norges Danseforbund, samt E-opplæring gjennom NIF.
Guro er aktiv konkurransedanser og danser på høyeste nivå (Elite) i freestyle og slow. Hun er med i den Nasjonale satsningsgruppen i Freestyle/discojazz og har trent på Olympiatoppen. Guro har gode resultater fra nasjonale og internasjonale konkurranser.
Guro har vært trener på Pointe siden oppstart i 2016.

Emilia Bergman

Emilia Bergman, 18 år, er trener i dansegruppa, Pointe.
Hun går nå andre året på Idrettslinja Fitness på Hvam vgs. Emilia holder på med trener 1 utdanning fra Norges Danseforbund.
Hun er aktiv konkurransedanser og danser på høyeste nivået (Elite) i freestyle og slow.

Iselin Bjørnstad Hanssen

Iselin Bjørnstad Hanssen, 16 år, er trener i dansegruppa, Pointe.
Hun har fullført Aktivitetsleder kurs i Barneidrett og har vært hjelpetrener i Pointe i 2,5 år
Iselin er aktiv konkurransedanser og danser i champ.

Marthe Furuseth Holand

Marthe Furuseth Holand, 16 år, er trener i dansegruppa, Pointe.
Hun har fullført Aktivitetsleder kurs i Barneidrett og har vært hjelpetrener i Pointe i ett år
Marthe er aktiv konkurransedanser og danser i champ.

Brigita Kulbytè

Brigita Kulbytè, 16 år, er hjelpetrener i dansegruppa, Pointe.
Hun er aktiv konkurransedanser og danser i mester.
IMG_4500C8484842-1

Dennis Vernvik

Dennis, 21 år, er assisenttrener på cheergruppene, Airforce og Skyfall. Han har vært trener siden 2018. Han har gått idrettslinja på Hvam vgs. Dennis startet som utøver i 2014 og er driver fortsatt med cheerleadning på det høyeste nivået i senior på NRC Tigers Coed Elite. Han har vært med å representere Norge i verdensmesterskap i 2016 og 2017. Han har vunnet flere NM titler og et EM gull.
64F669FA-B06D-4A70-9DB5-E7851A5001AC

Vilde Marie Døssland Strande

Vilde Marie Døssland Strande, 15 år, er hjelpetrener i dansegruppa, Pointe.
Hun er aktiv konkurransedanser og danser i champ/elite
Ingrid%20Stenbakken2

Ingrid Stenbakken

Ingrid (16) er selv utøver på UGT Miracle AirForce (klubbens konkurranselag). I tillegg til å ha vært aktiv utøver og forbilde for de yngste i klubben i tre år, har hun det siste året også trent våre ungste utøvere (UGT Miracle Jumbo).